Банк хизматлари раыобатбардошлиги

Автор работы: Пользователь скрыл имя, 16 Января 2013 в 07:42, дипломная работа

Описание работы

Диссертациянинг асосий мақсадидан келиб чиққан холда унинг вазифалари қўйидагилардан иборат:
-банк сохасида рақобат тушунчаси, хизматлари рақобатбардошлиги тушунчаларини кенгроқ ёритиш ва уларнинг хусусиятларини очиб бериш;
- бозор иқтисодиёти шароитида банк хизматлари рақобатбардошлигини таъминлашнинг аҳамиятини белгилаш;
- банк ва банк хизматлари рақобатбардошлиги зарурлигининг назарий жихатларини очиб бериш;
- ОАТБ “Микрокредитбанк” нинг умумий тавсифи ва унинг асосий иқтисодий кўрсаткичларини таҳлил қилиш;
- ОАТБ “Микрокредитбанк” Жиззах вилояти банк хизматлари бозоридаги рақобат холатини таҳлил қилиш;
- ОАТБ “Микрокредитбанк” Жиззах худуди банк сохасидаги рақобат холатининг SWOT-таҳлилини ўтказиш;

Содержание работы

Кириш
1. БОБ. ИҚТИСОДИЁТ РИВОЖЛАНИШИНИНГ ЗАМОНАВИЙ БОСҚИЧИДА БАНК РАҚОБАТИ ВА БАНК ХИЗМАТЛАРИ РАҚОБАТБАРДОШЛИГИНИНГ МАЗМУНИ ВА ХУСУСИЯТЛАРИ
1.1. Банк рақобати ва банк хизматлари рақобатбардошлиги: моҳияти тушунчаси, турлари, шакллари ва уларнинг хусусиятлари……………………..
1.2. Молия-банк хизматлари бозорида рақобатнинг шакллари ва кўринишлари……………………………………………………………………….
1.3. иқтисодиёт ривожланишининг хозирги босқичида банк ва банк хизматларирақобатбардошлигини оширишнинг объектив зарурлиги …………
2.БОБ. ОАТБ “МИКРОКРЕДИТБАНК”ДА РАҚОБАТБАРДОШЛИК ДАРАЖАСИНИНГ ТАҲЛИЛИ
2.1 ОАТБ «Микрокредитбанк» нинг умумий тавсифи ва унинг асосий иқтисодий кўрсаткичлари таҳлили
2.2. Банк рақобати ва банк хизматлари рақобатбардошлигини бахолаш
2.3. ОАТБ «Микрокредитбанк» хизматларининг рақобатбардошлиги ва маркетинг имкониятларини бахолаш
3.БОБ. ОАТБ «МИКРОКРЕДИТБАНК» ХИЗМАТЛАРИНИНГ РАҚОБАТБАРДОШЛИГИНИ ОШИРИШ ЙЎЛЛАРИ
3.1 ОАТБ «Микрокредитбанк»да банк хизматларининг рақобат позициясини такомиллаштиришнинг асосий йўналишлари
3.2 ОАТБ «Микрокредитбанк»да банк хизматларини силжитишни такомиллаштириш
3.3 ОАТБ «Микрокредитбанк» ва банк хизматлари рақобатбардошлигини ошириш чора-тадбирларини ишлаб чиқиш
Хулоса ва таклифлар
Фойдаланилган адабиётлар рўйхати

Файлы: 1 файл

диссертация23,06.doc

— 216.50 Кб (Скачать файл)

19 http://www.dis.ru/market/arhiv/2003/4/.html.Фасхиев Х.А. Попова Е.В. Как измерить конкурентоспособность предприятия? // Маркетинг в России и за рубежом. – 2003. - № 4. –  с. 53-68

20 Зражевский В.В Теоретические и методологические основы конкурентоспособности банковской системы Российской Федерации. Автореферат диссертации на соискание ученой степени доктора экономических наук Санкт-Петербург 2008 г. http:\loaded files\vak\announcements_economich_ZraghevskiiVV

21 http://yandex.ru/картинки по конкурентоспособности банковских услуг/ 1307191413_3.gif

22 Каримов И.А. Жаҳон молиявий-иқтисодий инқирози, Ўзбекистон шароитида уни бартараф этишнинг йўллари ва чоралари. – Т.: Ўзбекистон, 2009 й

23 The Global Competitiveness Report 2007-2008. – World Economic Forum [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.gcr.weforum.org/

24 Фатхутдинов, Р.А. Стратегический маркетинг: учебник / Р.А. Фатхутдинов. – М. : ЗАО «Бизнес-школа, Интел-Синтез», 2000. – 640 с

25 Макконелл, К.Р. С.Л. Брю “Экономикс: принципы, проблемы и политика” пер. с англ. – М. : Республика, 2001. – 400с

26 Каримов И.А. Жаҳон молиявий-иқтисодий инқирози, Ўзбекистон шароитида уни бартараф этишнинг йўллари ва чоралари. – Т.: Ўзбекистон, 2009 й

27 Шумпетер, И. Теория экономического развития / И. Шумпетер ; пер. с нем. – М. : Прогресс, 2000. – 455 с.






Информация о работе Банк хизматлари раыобатбардошлиги